Me today

Direktlänk / Outfits / Kommentarer (2)
Skrivet: 2011-02-03 Klockan: 17:36:52

Såå.. nu kan jag fortsätta att fästa garnbitarna i mina stickade strumpor.*
Förra veckan blev jag ju klar med min datorväska i slöjden. Så denna veckan har jag stickat klart mina strumpor som jag började med förra vintern. Det var iallafall sista slöjden idag. Ingen mer under resten av terminen ;(
Ni får se bild på dem sen  :)

Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Haha shit va snabbt du jobbar i syslöjden.

Jag gjorde klart min "påse" som man skulle ha klar i trean, typ i åttan först. Sen så gjorde jag korsstygn (min mamma gjorde det åt mig när jag låg så efter) medan andra satt och stickade i nian. Haha. Jag fick Godkänt tack vare min mamma...!

2011-02-04 @ 12:36:38
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma
Postat av: Amandusandrea

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-05-29 @ 18:58:23
URL: http://amandusandrea.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0