Kortfattat, fredag och lördag

Direktlänk / Outfits / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-12-11 Klockan: 20:26:58
Det är ganska kul att komma på hur man sitter i en stol.. Jag kan sitta hur konstigt som helst :o nu har jag haft datorn i knät, fötterna på skrivbordet, halva rumpan på kanten av stolen och lutat ryggen mot ryggstödet. Jag har under hela den tiden tyckt att det varit jätteobekvämt och tyckt att det gjort ont i rumpan, men ändå suttit kvar...

Drar lite kortfattat här:
Fredagskväll så nattade jag hos Linnea. Men först kollade vi på idol där Amanda vann (rätt val tycker jag), såg Helenius hörna, småkul :') sen körde vi slut på oss med youtube och dans, snack och skratt. Kollade på "The Uninvited" :s
och sen sov vi i 4 timmar för att hon skulle upp till stallet och jag in till stan för att julklapps handla. Jag har inte varit så trött på väääldigt länge. Klockan 18.00 bar det sedan iväg på 40 års kalas. Gissa om jag var trött... Hahah men kul. Alltid mysigt att träffa släkten.
Nu blir det lite ost och kex och mys. Sen en dusch och sedan nana. Jag har inte återhämtat mig än från 4timmars natten.. Godnatt 

Postat av: felicia

var köpte du den klänningen som är vit? :* jättesöt!

2011-12-11 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0