LOOV + Julklappsjackt + träning

Direktlänk / Outfits / Kommentarer (2)
Skrivet: 2011-12-21 Klockan: 00:55:36
Nu är jag glad igen! Sovmorgon, stan med bästis för att leta julklappar (tja, hon är klar med mig och jag med henne) mycket mer än så blev det inte.. Sen åt vi på Caspien. Det blev kycklingbaguette, den är så otroligt god!! Efter en rätt lång ät- och pratstund där så tog vi bussen hem.
En timme senare möttes vi igen för att dra in till Wellness för att gymma och köra ett 45min pass Indoorwalking. (så jäkla gott att träna igen! Det var nog 2-3 veckor sedan nu. Galet dåligt av mig, men jag har ju varit sjuk så..) Men så glad jag kände mig efter. Haha tills jag kom hem och hungern/blodsockret låg på minus och det gick ut över min kära mamma och syster :$
tröja @ h&m (den jag köpte igår)
linne @ ginatricot
svarta byxor @ dr. denim
örhängen @ glitter
godaste kycklingbaguetten

Postat av: Josefine

Sv: Tack så mycket, byxorna är faktiskt bara skinnimitaion, men de är snygga ändå tycker jag! Jag köpte dom i en liten butik här i Göteborg!

2011-12-21 @ 14:58:33
URL: http://josemus.blogg.se/
Postat av: Sofia - JULKALENDER!

gå in på members.com istället då o registrera med den mailen bara för ibland blir det nåt fel så mejlet inte skickas ut :s

2011-12-21 @ 16:38:00
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0