Hoppsan sa..

Direktlänk / Allmänt kul / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-12-08 Klockan: 15:04:24
Jag i tisdags (när det inte gick att ladda upp)
Hoppade över väskorna då och körde på min egengjorda laptop"väska" som jag gjorde i nian. Hade bara "två" lektioner, egentligen typ en...
Jackan från Gina tricot och lika så den rosa tubhalsduken. Vantarna kommer från enkla netto ^^
Idag hade vi en mycket bra/kul undervisning/föreläsning i No:n. Tror han hette Jesper och kom från RFSU och hade sexualundervisning. Sen har jag och mina gruppmedlemmar arbetat mycket bra med en project grej som är blandat no/eng. Kan bli mycket bra! Den sista lektionen fick vi en liten kul läxa (har inte tid med den men ändå). Alla hade glömt att vi skulle låna böcker i tisdags så idag blev vi påminnda genom denna rubrik: "Därför har jag inte gjort det jag skulle göra i tisdags..", av läraren. (A)
Haha så nu måste vi hitta på ca. ett halvt A4 om vrf vi inte gjorde detta..
Datorn åker ner i min väska nu och så drar vi till Linnea för att fortsätta allt pluggande där (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0