Fredagens festligheter fortsätter

Direktlänk / Allmänt kul / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-12-17 Klockan: 11:21:49
Efter att ha kommit hem från firandet på First hotell så hann jag bara snabbt fixa lite saker och sen gå till bussen för att ha mina två lektioner. Matte i två timmar, halvkul sådär.. Och sen var det julavslutning på spanskan, så vi hade några "lekar", sjöng julsånger, dansade till en jullåt och så slog vi sönder piñatan!! :D
Dessa piñatas gjorde vi förra lektionen, sen fick den bästa lottas ut som vi skulle fylla med godis och sedan slå sönder. Jag kan säga att vår klarade sig från smällen.. (A) ;)
•••
Senare sen så kom Malou. Jag är barnvakt i helgen. Jag var så trött att jag inte orkade göra någonting nästan, så vilken tur att Emmie och Malou lekte hela kvällen tills vi skulle sova. Idag är jag piggare och nu ska vi spela Just dance och sedan göra julgodis, mysigt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0