Dagens

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (3)
Skrivet: 2011-12-19 Klockan: 22:25:40
Sorry för dålig bildkvalité och skitig spegel.. Jag ska fixa dem båda snarast. Måste köpa såndär rengöring till linsen först bara.
Skoldagen har varit riktigt chill. Började med historia i 2 timmar, sen lunch, sen "julklappsutdelning" och sist fick vi reda på resultaten av spanskaproven. Rätt nöjd ändå :) NU ÄR DET LOOOOOV!!
Efter skolan så mötte jag upp Carro och så gick vi på stan. Jag hittade en "kanske julklänning", en tröja, bh och en liten julklapp. Det är min andra julklapp som jag köper (till samma person dock)... Jag ska möta upp Linnea efter skolan imorgon när hon slutat och då ska vi ta en runda på stan med, och senare träna om vi får några platser. GOTT DET!!
Speciellt efter att ha smakat dessa som jag gjorde när jag kom hem från stan.. :$ Ischoklad med vit chokladkräm i. Jisses så goda. Jag måste skynda mig att bjuda bort dem!! Recept på dem kommer sen.

Postat av: Sofia - JULKALENDER!

det står att din epost redan är tillagd, klänningen tog tyvärr slut bara nån timme efter släppet så jag hade tur som fin en! Men members.com :)

2011-12-20 @ 21:51:49
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - JULKALENDER!

skickat :)

2011-12-20 @ 22:15:13
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Josefine

Snyggt!

Haft en bra dag?:))

2011-12-20 @ 22:50:10
URL: http://josemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0