Läsa, läsa och gå på stan

Direktlänk / Outfits / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-08-09 Klockan: 21:26:06
Dagen har trots att inget hänt, gått rätt fort. Jag har suttit klistrad i boken Expert på att rodna. Just denna boken av Katarina von Bredow var lite halv seg att komma igenom, men samtidigt så fanns det en liten tråd i boken så att man ville läsa vidare för att se hur det går. Det var inte samma drag i denna boken som det varit i de andra jag läst. Jag tycker att det bäst var i slutet. Men jag hatar öppna slut. Man får bara tänka vad som händer efter detta ;o
Ikväll ska jag börja läsa den sista av hennes böcker (som jag har hemma) och det blir Som jag vill vara. Hoppas den är lättare att fastna för.

Senare på eftermiddagen så åkte jag in till stan med mamma. Jag fick med mig en kalender (till skolan) en sån som man kan "designa" själv så det är det jag håller på med nu. Ni får se resultatet när den är klar.


Postat av: © sarastille

sv; nu är DagensBlogg avslutad och jag har dragit en vinnare! Kika in och se efter om det var du, eller anmäl dig till morgondagens tävling! :) Tack så mycket för att du deltog :) kramis & sov så gott

2011-08-10 @ 01:38:20
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0