First day

Direktlänk / Musik/Video / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-08-17 Klockan: 15:09:00
Första dagen på gymnasiet idag. Började kl.10 så det var helt ok att gå upp vid 7.30. Värre kommer det att bli sen.. Fick skjuts av Anna och hennes bror in till stan så jag slapp vänta där inne i 20min. Ja vi började i aula A och fick lite information sen gick vi vidare till det nya. När vi gick en rundtur så berättade de lite om rummen och vi får vara med och bestämma hur det ska se ut i ett par stycken. :D Vi kommer att få en egen liten "redaktion" som vi också får fixa. Roligt!
Slutade runt 12.30 sen gick jag till Chapman och mötte Linnea och Sofia och hängde med in i matsalen och sen tog Linnea och jag samma buss hem.
Så har min dag sett ut idag.

En fin låt (som jag tänkt lägga upp för längesen) Denna gick på MTV i turkiet några ggr om dagen..


Partylåt (som jag fått på hjärnan)

Postat av: Linnea

sv: Goda blev de också! :)

Ang stjärnorna så gör jag de i www.picnik.com där de finns en knapp där det finns olika stjärn & rymd effekter till bilderna :)

2011-08-17 @ 19:47:52
URL: http://linneaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0