fetto mellis;)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-08-22 Klockan: 15:07:00
Hehe.. När jag kom hem var jag så hungrig att jag var tvungen att göra sånna här *varma mackor(*för att det skulle kännas som "middag")
Ketchup, skinka, ost och paprikakrydda =

Det var rätt gott och väldigt längesedan. Förrut åt jag jämt sånna här till mellis. INTE BRA! ;)

Dagen började med att vi förlorade en halvtimme på vår sovmorgon pga att vi skulle lyssna på en föreläsning. När vi kom dit sa de att den var frivillig. Ni skulle hört allas stön och chock. HAHAHA
Sen hade vi historia eller samhäll.. Jag vet inte vilket av dem. Vi fick iallafall planera och snacka om hur vi ville göra med en stor uppgift som ska utföras nästa termin. Sen gick vi igenom vad som ska komma på idrotten. Jag skulle kanske gilla idrotten om det var sista lektionen på dagen(iallafall vara mer motiverad). Nu kommer den bara att vara allmänt dryg. Ja och sen en fullsatt spanskasal på det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0