5 hål

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-08-23 Klockan: 18:13:54
Tjolahopp! Andra "riktiga" skoldagen idag. Svenskan gick väl som den skulle. Eller vi skulle ha kommit på ett ställe med en historia. Jag tänkte ta hamnen eftersom att det är väl den som vi kända för här nere.. Men det fanns inte ett skit om den på internet:o. Resten av lektionen försökte jag komma på något. Självklart gick jag därifrån utan något resultat.. Måste komma på nu genast. Ska fråga runt lite. Sen hade vi en håltimme på tre små timmar.. En snabb engelska lektion sen var matten inställd så två timmars hål till bara för att ha spanska sista lektionen. Så idag har det nog varit den mest onödiga dag vi kommer att ha. 3/8 timmar har vi utnyttjat idag..

Inga bilder idag så ni får en gammal outfit från sailet som jag glömde visa (a)

topp + linne = Ginatricot & jeansen = dr.denim


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0