12.45 slut för dagen

Direktlänk / Outfits / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-08-25 Klockan: 13:23:58
Torsdagar kommer att vara rätt så chilliga. De hade ändrat lite i schemat med så istället för att ha håltimme i nästan två timmar mellan NO och svenska så har vi engelska där och då försvinner den lektionen från fredags morgonen så vi börjar från och med imorgon kl. 12.30 varje fredag! Så jäkla gott! :D
Ful och konstig färg på bilderna..
Ungefär dagens outfit. Jag hade inte koftan. Den tog jag på mig nu direkt när jag kom hem. För det är så äckligt ruggigt väder ute. Kvavt men ändå kallt..
Nu sitter jag i köket med min mac och lyssnar på spotify och bloggar till er medans jag väntar på att vattnet ska börja koka till spaggen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0