Time out

Direktlänk / Mat/Recept / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-10-31 Klockan: 00:28:17
I stan hittade jag väl inte riktigt allt jag behövde, men byxorna hade kommit in.
Sen köpte jag min concealer, den tog plötsligt slut imorse. (IsaDora treat & cover) Den är mycket bra.
Och linserna är beställda..

På väg hem så säger mamma att vi ska till den nya "restaurangen/pub" Time Out, så det blev det lite senare.
God mat hade dem och mycket att välja på. På bilderna tex.
                     Plankstek                          &                  Club sandwish         
     


Imorgon ska jag följa med mamma, pappa och Emmie på bio. De skulle se Sammy´s äventyr (i 3D). Har ni sett trailen? Han är ju så söt :DD  
                                          


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0