Igång igen

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-11-20 Klockan: 16:30:28
Dagen började helt vanligt, vi tänkte åka in till stan hela familjen. Men istället åkte vi till Amiralen för att kolla på artistjakten med Mix Megapol. Den som vann fick sjunga på Ladys Night ikväll.
Sen kom Andreas Johnson coh sjöng Glorius, efter den låten kommer Måns upp och så snackar dem lite, sen sjunger Andreas Sing for me och så blev det signering av skiva och film. (Jag tog ingen)
Mamma och jag gick tillbaks till dem för att ta en bild och då är de borta!! Men då samtidigt så springer folk åt andra hållet, så vi hakar på ;) och där delar de ut fribiljetter till ikväll. Vi fick fyra stycken.
Nu var det 18-års gräns på dem men jag hoppas verkligen att jag kommer in med mamma :)

Bilder från dagen:
De som tävlade

Vinnare: Christian Adenås

Andreas Johnson

Andreas Johnson och Måns Möller


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0