Snow in the rainy days

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-11-23 Klockan: 21:18:11
Hela gårdagen, natten och dagen har det ösregnat till för några timmar sen då det började snöa...

Dålig uppdatering..
Jag har otroligt mycket läxor och sånt denna veckan så det bara blir sao.
Idag hade vi fysikprov
Imorgon är det so-prov, spanska
På torsdag är det matteprov, läsa till en viss sida i boken (En komikers uppväxt) och lämna in läsloggen. 

 Annars var skoldagen rätt chill. De två sista lektionerna hade vi ingen lärare, så Linnea och jag surfade lite på nätet ^^ och käkade varsinn chokladboll.

Efter skolan hängde jag med Linnea hem. Vi pluggade på so-provet och gjorde spanskan (och tog lite bilder m.m)

Nu har jag gjort några skisser på vad jag ska göra i txsjölden.. Ni får se resultatet när den blir klar :)
Ska duscha och sen läsa klart de sidor i boken som måste läsas. Godnatt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0